Foto: Reval Denim Guild

750 ettevõtet üle maailma on liitunud karusnahavaba programmiga

Tuntud rahvusvaheline karusnahavaba programm Fur Free Retailer, mida Eestis esindab MTÜ loomade eestkoste organisatsioon Loomus, tähistab oma 15. tegevusaastat uue võimsa liitujaga. Maailma üks suurimaid veebipoode Yoox on programmi 750. liituja, ühinedes selliste moehiiglastega nagu Giorgio Armani, Hugo Boss, Inditex ja H&M. Ühtlasi tutvustatakse täna Fur Free Retaileri uut identiteeti ja kodulehte aadressil furfreeretailer.com.

Karusnahavaba programmi brändi värskendus tuleb ajal, mil üha enam moeloojaid võtavad avalikult omaks poliitikaid, mis lähtuvad loomade ja looduse heaolust. „Üle kogu maailma on aset leidmas muutus vastutustundlikuma ja jätkusuutlikuma tarbimise suunas ning moefirmad on sellest suurepäraselt teadlikud,” ütles MTÜ Loomuse kommunikatsioonijuht Annika Lepp. „Brändid, mis väärtustavad läbipaistvust ja innovatsiooni on mõistmas, et karusnahkade tootmine ei sobi sellele pildile. Moe tulevik on vältimatult karusnahavaba.”

Enne karusnahavaba poliitika omaks võtmist viis luksuskaupade veebipood Yoox rohkem kui 25 000 kliendi seas läbi küsitluse, millele vastanutest leidis enamik, et ettevõte peaks karusnahatoodete müümisest loobuma. Uudisteajakirja Newsweek hinnangul võib kõige silmapaistvama veebipoe otsus karusnahast loobuda vallandada kogu moetööstust läbiva doominoefekti.

Eestist on programmiga liitunud 13 disainerit ja moe-ettevõtet: Xenia Joost, Aus Design OÜ, WÖÖ, Kalle HT, KÄT, Perit Muuga, Mari Design, TUUB, Reval Denim Guild, Les Petites disainipood, mahemoe jaekett LAV Organic Lifestyle, teadliku elustiili pood Slow ja Eesti disaini pood Tali.

Veel sarnaseid artikleid


Foto: Alessandro Michele | Gucci.

Guccist Valentinosse

Kui olete kunagi kuulnud võrdlust, et kõrgmoemaailm on nagu mäng musical chairs, siis tänane uudis tõestas, et täpselt nii ongi. Kui möödunud nädalal saime teada, et Valentino pikaaegne loominguline juht Pierpaolo Piccioli lahkub ametist, siis vähem kui nädal hiljem saame teada, et tal on asendus juba olemas. Kes? Alessandro Michele.

Gucci endise loovjuhi Alessandro Michele edasisest käekäigust on spekuleeritud juba üle aasta. Iga kord, kui mõnest nimekast moemajast loovjuht lahkus, hakkas moemeedia sosistama, kas koht ehk vabastati Michelele. Täna pärastlõunal saabus selgus ning kinnitus, et Michele suundub just nimelt Valentinosse, Piccioli asemele.

Millal esimest Michele käe all valminud Valentino kollektsiooni näha saab? Kuigi tema esimene tööpäev Valentinos on juba 2. aprillil, saab see ilmselt olema naiste kevad/suvi 2025, mida esitletakse Pariisi moenädalal, käesoleva aasta septembris. Veelgi enam oodatakse aga järgmist Valentino haute couture kollektsiooni, sest see saab olema esimene kord, kus Michele kõrgmoodi selle kõige õigemas tähenduses loob.

Veel sarnaseid artikleid


Foto: Inez & Vinoodh

CHANELi kummardus filmile “Mees ja naine”

Käesoleval nädalal ilmavalgust näinud moemärgi CHANELi tänavukevadine reklaamkampaania teeb kummarduse ikoonilisele 1966. aasta Claude Lelouchi filmile “Mees ja naine” (“A Man and A Woman”). See austusavaldus tuleneb moemaja loovjuhi Virginie Viardi sügavast armastusest kino, eriti Lelouchi loomingu ja niinimetatud uue laine ajastu vastu.

Kampaania, mille on lavastanud ja jäädvustanud tandem Inez & Vinoodh, toob ekraanile Penélope Cruzi ja Brad Pitti, kes taaselustavad eelmainitud filmi ikoonilisi stseene. Cruz, kes on olnud moemaja saadik alates 2018. aastast, ja Pitt, kehastavad tegelasi, kes kogevad äsjaärkavat armastust, mida igal sammul saadab ei miski muu kui CHANELi signatuurkäekott.

Muideks, kuna 1966. aastal valminud filmi eelarve oli kesine, kandis näitlejanna Anouk Aimée selles oma rõivaid ning aksessuaare, kaasa arvatud ikoonilist CHANELi käekotti.

Vaadake mereäärses Deauvilles jäädvustatud kampaaniafilmi ja uudistage kampaaniafotosid galeriis!

Veel sarnaseid artikleid

Kuva juurde artikleid